nyfärgad och fin!

Jag är jättenöjd med färgningen! Så himla skönt att slippa min fula tvåcentimeters utväxt. Snälla Lisa fick ett schampo och balsam som tack för hjälpen, det där kitet jag fick från Goldwell. Riktigt kass för mitt hår, men förhoppingsvis funkar det utmärkt till Lisa. Efter färgningen blev det käk här, Eric och Axel hade också pallrat sig hit. Blev också en liten semla till efterrätt, mums!


Finfin färg, lite mörkare än innan.

Imorse var jag också på körlektion innan jobbet, och nu har vi gått igenom allt! Så det som återstår nu är "uppkörningsrundor" för att kolla så att jag kan allt jag bör kunna. Jag måste få till lite övningskörning här hemma så jag blir bra på farliga vänstersvängar, det är ett som är säkert!

Men nu är det dags att sova, jobb jobb jobb är det som gäller, vilodagen till trots! Sov gott!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

Oj du kommer ju ha körkort tills jag kommer hem, då får du ta mig på en runda minsannen :-)

2009-04-10 @ 19:09:23
URL: http://eliwander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0