långfredagen

Idag när jag kom till jobbet på morgonen fick jag reda på att det varit inbrott under natten! Nån/några hade brutit sig in och snott en massa pengar, och lämnat en röra efter sig. Tråkigt när sådant händer. Vi får väl se om polisen lyckas haffa någon skyldig. Men annars har det inte varit så mycket att göra idag, många är nog hemma och firar påsk och så. Jag var mest ute i leklandet och städade. Kunde gå hem hela 2,5 timmar tidigare!

Träffade sedan Amme och hennes kompis Kaitlin som är utbytesstudent från USA. Vi tog en glass och bara satt i solen och hade det skönt. Hur varmt som helst idag! Och trots att det inte var några affärer öppna i stan så var det ändå väldigt mycket folk som var ut och rörde sig, härligt! Men nu är jag allmänt trött i huvudet. Funderar på en ytterst kort powernap. Det är ju trots allt vilodagen, eller hur?



Ciao!

Kommentarer
Postat av: elin

Fiiiiint hår:)

2009-04-10 @ 19:12:42
URL: http://eliwander.blogg.se/
Postat av: pancake

inbrott? inte i vårat område?

2009-04-10 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0