kreativt kaos?

Är det alltså så här ett kreativt kaos ser ut? Eller är det egentligen bara förbannat stökigt? Jag föredrar att ha det städat omkring mig, men likt förbannat är det oftast detta man möts av när man kommer in i mitt rum. Men jag lyckas alltid få ihop det jag ska så det verkar ju inte vara någon fara med det, röran är kanske rent av min bästa kollega utan att jag vet om det.


Har iallafall lyckats planera dagens lektioner, och sitter nu och drar i mig lite käk innan jag ska sticka till Kulturama. Jag är sjukt seg idag, och jag läste dessutom i mitt horoskop att jag har bästa pokerfacet när det kommer till självförtroendesvackor, så kanske har jag användning av just det idag. Trötthet brukar ju tyvärr få med sig känslor av att man är lite sämre än i vanliga fall. Hmm..

Ha en fortsatt trevlig dag! :)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag åkte förbi med bussen innan när du hade lektion, it looked goood !! :)

2009-04-21 @ 23:16:46
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0