krångel och krabb

På Dag X hittade jag ett företag som tryckte upp snygga t-shirts, och jag tänkte beställa en att dansa i. Men naturligtvis fattar jag inte hur jag ska föra över pengarna, det är en massa olika nummer, och jag vet verkligen inte vilket som är vilket. Man vill ju inte att ens pengar ska fara omkring på villovägar hursomhelst! Måste väl mejla dem igen, har redan krabbat om leveranstid och sånt där innan. Fast jag antar att de vill ha kunder, så de vill säkert hjälpa mig. :) Bara de inte lägger ner företaget snart, så jag inte får någon tröja! Oh no!

Men nu är jag galet trött! Det får nog bli en powernap om jag ska orka dansa ikväll. Jag hade dessutom körlektion idag, farliga vänstersvängar stod på schemat. Och vad rörigt allt var! Jag missade flera avfarter bara för att jag hade fullt upp med att hitta skylten, haha! Jag får öva lite med mamma så ska det nog ordna sig. :)

Powernap!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Najna

Charlie ruuuules! :D Lycka till med tröjshoppandet ;)

2009-04-07 @ 23:14:33
URL: http://popthatpussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0