jag tar mitt straff som en man

Och det betyder att jag har fått tvätta bilen, samt polera och dessutom vaxa den. Suck. Det lönar sig definitivt inte att köra ner brevlådor hursomhelst, det får konsekvenser! Men bilen blir hemskt fin nu iallfall! Shiny happy ford! :D Så nu kan jag övningsköra omkring och glänsa.


wax on, wax off


Fantastiskt väder dessutom, skönt att vara ute lite i den friska luften. Jag är fortfarande lite sliten sen igår, och frisk luft får huvudet att klarna något!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ajdå, det vart ett hårt straff du ;) Är också lite sliten, fast mest i fötterna, drack inte så mycket =P Det var kul att se dig =)

2009-04-05 @ 00:15:53
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0