jag känner mig lugn som en filbunke

Jag har verkligen tagit det superlugnt sedan min mage fick för sig att börja kniiiipa. Så hela dagen igår efter jobbet så vilade jag bara och gjorde absolut ingenting, och det var så skönt! Plus att jag har gått omkring och andats djupa och väldigt rytmiska andetag. Det hjälper verkligen, fast man känner sig som om man går i dvala eller nåt. Idag har jag visserligen inte vilat ett dugg, men jag har varit jättemetodisk och lugn. Hade körlektion vid 7 (!) på morgonen, kom sedan hem och pluggade lite teori, har ringt till Pilbäck och fixat så jag bara har en gång kvar att undervisa där istället för två, och sedan planerat söndagens lektioner. Jag är i faaaas! :D

Så nu kan jag dra till leos och jobba helt ostört, och slippa tänka på alla måsten jag inte hunnit med. Gyttans! Men nu blir det till att fixa lite käk! Hade kalasbra!

(Jag trixade med min bloggdesign igår, så det är därför det looks like crap här!  :D Men det ska åtgärdas snarast! :D)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Skönt att du mår bättre. Och ja mitt immunförsvar är totalt kasst! :P men ullared ska nog råda bot på det, intalar jag mig iaf ;)

2009-04-23 @ 14:24:59
URL: http://amelieclaesson.blogg.se/
Postat av: Typ Lisa

Vilken fin bakgrund elin! Du är så tjusig! :)

2009-04-23 @ 22:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0