dålig dag, bra dag

Jag vaknar sällan på fel sida, men idag har jag lyckats vara småsur utan anledning! :O Blev ingen bra dag på jobbet, Kalmar har visst lov denna veckan, och en hel drös med ungar skulle naturligtvis till Leos lekland. Så det blev en massa matbeställningar hela tiden, plus att jag för första gången skulle hålla i ett kalas, där barnen dessutom inte kunde svenska. Grejt! Hann inte med något av det vi vanligtvis ska hinna med, men jaja.

Cyklade iallfall vidare till Kulturama, Maja och jag hann dessutom smaska i oss en glass innan vi började dansa, så andra halvan av dagen blev faktiskt riktigt bra! Dansade modernt, och vi fick göra en övning i grupp som var helmys. Vi var tre stycken, och jag fick till en början uppgiften att vara "tung". Syftet var att man ska våga känna varandras tyngd och närhet, samt att kunna lita på andra. De andra fick sedan initiera mina rörelser, och jag fick lov att gunga med helt enkelt. När man väl kunde slappna av och verkligen följa de andras rörelser så var det jättemysigt att flyta med: :) Jag undrar varifrån Karin får alla övningar ifrån, de är väldigt lärorika.



Hittade en jättefin outfit från en favoritblogg, och jag vet inte varför jag gillar den riktigt. Jag är egentligen motståndare till päls, även om jag kan tycka att fuskpäls är okej. Men färger, material och snitt gör stilen klockren! Men dessvärre lite för höstig för den stundande årstiden. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0