äntligen en uppfräschning

Jag och mamma tog en tur in till Maxi när vi övningskörde, och jag köpte äntligen lite ny hårfärg. Är jättetrött på min utväxt nu, håret ser trist och tråkigt ut. Skönt med lite djupare färg! Man ser inte står att det är "djup mahognybrun". Det låter ju fint! Caracas heter färgen, hiskeligt passande tyckte jag eftersom jag faktiskt varit i huvudstaden Caracas, fast med dåliga minnen av borttappade resväskor och sånt där! Och har dessutom fått min syster yster att komma hit imorgon efter att jag ha jobbat och färga, snällt!


Och believe it or not, jag har lagat matlåda att ta med till jobbet imorgon! No more skräpmat för min del! Det är så himla lätt att gå omkring och småäta onyttigheter hela tiden på det där stället, godis och kakor mitt framför ögonen! Och tyvärr börjar mina matvanor märkas i hyn. Så nu blir det ändring! (Imorgon iallafall)

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Mums Måns

Jaha det är du som bokat upp kvällen..

tjoho!! jag kan följa med och färga håret på din far eller något.

2009-04-09 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0