Porky Royale - Kungsholmen

Jag och Johanna klev in på en av de trevligaste tatueringsstudiorna jag har varit på i början av maj, fick en fin pil intatuerad på baksidan av vänster arm, och klev ut igen medd ett löfte till varandra om att aldrig låta gäddhänget ta över oss.
 
Den är fortfarande i läkningsprocessen och kan behöva fyllas i lite innan jag är helt nöjd, men hittills diggar jag den bara mer och mer för varje dag! Känns som om den är meant to be there.
 
Nu funderar jag mest på att se över mina andra bläckfläckar, fylla i och fixa till. Inga fler nya på ett tag alltså. Eeeller?
 
Pilbuddies for life!
 
Alex - the artist.
 
 

Kommentarer
Postat av: CJ

Snyggt!

2013-05-27 @ 11:17:16
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0