I believe in the kindness of people

Jag halvsitter just nu i sängen, perfekt sval och mjuk efter en långdusch. Jag rusade till Odenplan efter jobbet för att glida in på Martins houseklass - sjukt skönt att dansa av sig lite! Speciellt efter en lite tröttsam dag på jobbet med onödigt tjaffs. Men jag är så jävla lycklig i själen just nu, oavsett!
 
Jag vet att jag kommer ha jättesvårt att somna, hjärnan kommer gå på högvarv och jag kommer ligga och fundera över flytten vi ska lyckas få ihop i påsk. Det är definitivt nästa grej att se fram emot just nu! Och sedan kommer jag på en massa annat jag skulle vilja ta tag i exakt nu nu nu - boka synundersökning, rensa ur byrån, prova alla örhängen och titta på serier. Varför vaknar min hjärna alltid till liv mitt i natten?
 
Jaja, det kanske blir nåt kapitel i boken jag precis börjat på, Tusen strålande solar av Khaled Hossein. Ryktet säger att det är obehagliga rysningar och en gripande story som väntar mig. Spännande.
 
Jag har gått och blivit blond nuförtiden by the way. Jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0