New Years Eve!

Good bye 2012 - Hello 2013!
 
Fina läsare! Har ni kommit ur nyårsbubblan ännu? Jag fick ett bättre avslut på 2012 och början på 2013 än jag hade kunnat tänka mig! Efter jobbet igår hann jag inte mer än hem för att hoppa i festklänningen och börja fixa med maten. Vi bjöd på välkomstdrink, trerätters som till slut ville bli klar, långbord uppdukat i vardagsrummet och sjukt bra människor. Jag däckade i soffan tidigt imorse, kan det varit runt 7, efter att ha dansat omkring hela natten lång. Vid tolvslaget fick vi iväg två fina lanternor jag köpt tidigare på morgonen, pussades och skålade med vänner och grannar i champange. Sedan hann vi med långa - och viktiga samtal om livet, nakendans ute i snön, shotrace, sconesbakning tiiidigt i ottan och chipskrig i vardagsrummet.
 
Jag har mått oförskämt bra idag, speciellt med tanke på att jag tog sista tequilashoten runt 5 i morse. Det var ett helsike att städa hela lägenheten, men nu är det skönt och friskt här hemma igen! Jag hoppas alla hade lika roligt som vi hade!
 
Kram på er alla!
 
Outfiten för kvällen. Klänning från Topshop och klackar från H&M.
 
Körde på mörka läppar till. Favoriten heter Eggplant och kommet från Face.
 
Vi dukade långbord i vardagsrummet!
 
Erik, Rosanna, Rasmus och Quyet.
 
Värdar för spektaklet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0