torsdag elva april

God morgon världen!
 
Vad händer hos er? Sitter ni redan på jobbet? Kanske dags för lie förmiddagskaffe? Eller är ni lediga och sitter ute på en balkong någonstans och njuter av den försiktigt hoppfulla vårsolen? Jag sitter i solfläckarna på golvet och myser i värmen lite innan jag ska hoppa i skorna och glida till jobbet.
 
Lyxade till det med bananpannkakor till frukost idag, så enkelt och så gott! Med lite mango till, mmm!
 
Håret blev förresten mycket ljusare nu, syntes bättre när det hade torkat. Men det är lite trött nu, så jag måste gå loss medd inpackning tror jag. Tja vi får väl se hur det hela slutar. Roligt iallfall hur enkelt det är att förändra sitt utseende!
 
 
Ha en fin dag! Make the best of it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0