Studio Paus

Jag vill tipsa lite. :) Jag tyckte verkligen att Johanna på Studio Paus vid Karlaplan var grym. Söt tjej som berättade om salongen och pratade på glatt. Nu är jag inget terapeutproffs men jag tyckte hon var kunnig och proffesionell.
 
Jag bad om en riktigt storstädning och fick en skön mask, portömmning och gudomlig massage. Och så fick jag någon slags syrapeeling som skulle få gamla hudceller att lyfta upp och släppa. Kliade en del men det kändes att den rengjorde på djupet. Känner mig helt mjuk och fräsch. Jag borde verkligen lägga lite mer cash på sånt här än vad jag gör! :)
 
Två glada tjejer i najsiga tofflor.
 
Asfina kimonos! Tydlign inköpta i Bankok, så de blir svåra att hitta.
 
Grus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0