Nystart!

Jag börjar om!
 
Igår gick jag in till min chef och sa upp mig från Street Food. Två veckor har jag kvar att jobba, sedan bär det av till nytt jobb, nya arbetskamrater och nystart! Jag trivs ihop med väldigt många på jobbet, så främsta anledningen till att jag ville byta jobb är att få loss mer fritid. Tid. Jag älskar att ha tid. Bättre jobbtider och bara 85% är vad som väntar.
 
Det blir roligt det här! Just nu rinner näsan något och jag är allmänt seg i huvudet efter väldigt mycket i kalendern den senaste tiden, men snart så blir det lite vila. Eller ja. En fullspäckad helg med roligheter är väl också en form av vila?
 
Jag kommer sakna Bora massor! Men det blir väldigt mycket niceigare att komma förbi och hälsa på och slippa stå i Centralens stress och hets hela dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0