hey there, partyanimals!

 
Jag är inte ett dugg festlig av mig ikväll, bilden ljuger lite och är från någon vecka sedan. Men det gör mig inte så mycket, jag har stängningshelg och är ändå ganska seg efter en dag på jobbet!
 
Jag hörde att det äntligen kommit lite vårväder på riktigt nu till Stockholm, och att det varit fint hela dagen! Önskar jag kunde se ut om dagarna, men ni får lova att njuta fullt ut åt mig istället. Blev bjuden på lite skön förfest med häng i kvällssol - måste ju vara ett vårteckan om något!
 
Snart så ska jag också njuta lite mer av solen. Får se lite hur jag spenderar min förmiddag imorron. Om det blir gymmet, långpromenad, glasögonprovning eller att dra sig i sängen återstår att se! :)
 
Sov gott fina! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0