etsy.com

Tips tips tips!
 
En så himla trevlig hemsida fullproppad med hur fina grejer som helst att beställa! Mycket är producerat i liten skala, handgjort och lite sådär extra fint. Man kan göra sin egen profil och gilla grejer som samlas på den egna sidan. Om man vill köpa till exempel en julklapp till en Elin kan man bläddra bland mina gillade grejer och välja i princip vad som - jag skulle bli glad för allt! :D Klicka här för att se mina favoriter.
 
Fina fina exempel på vad man kan hitta:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Här kommer ett annat tips rigtht back at you! Pinterest! Jag säger bra OH MY! Men se till att ha gott om tid när du kollar, du anar inte hur körigt jag haft det med barnpassning, städning, ätning och annat. Beroendeframkallande.

2012-11-24 @ 09:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0