booooh!

Meow!
 
Det var ju halloween igår! Det listade jag ut efter mycket om och men, jag trodde nog det var halloween säkert varje helg i hela oktober, minst. Någon som har firat? Vi skippade temat på vår inflyttningsfest i helgen, och nu på lördag ska jag på Burlesquefest istället.
 
Idag på jobbet var jag i Norrtälje och krängde choklad, och skönaste prellen kom fram till mig. Jag trodde först han hade någon slags halloweentouch på sin outfit men jag tror nog bara han verkligen diggade döskallar. Största döskalleblinget dinglade under hans prästgrej vid halsen, och så döskallar på glasögonskalmarna. Han hade dessutom en skön filosofi kring bantning. Hade gått ner 3,5 kg bara genom att tänka "Jag är smal."
 
Annars ar det ganska folktomt i Norrtälje. Fick höra att det brukade vara så på vinterhalvåret. But they sure did like chocolate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0