God morgon från Stockholm!

Hej!

Mår ni bra? Jag har vaknat här i Stockholm efter två redan bra dagar här i storstaden. Åkte hit i fredags och gick på en modevisning med Johanna som jag blev inbjuden till. Det var cava, mode och schtek för hela slanten så vi stannade inte så länge. Kände oss lite smått missplacerade. :P

Igår hängde jag på Kulturhuset hela dagen - SDK i helgen! För första gången någonsin vågade jag ställa upp och battla i hip hop - och jag hade verkligen jättekul! Jag gick inte vidare med Åsa representade ordentligt! Yared gick till final i alla stilar och vann sedan två, och Maddi och Arvid kammade också hem varsitt pris! Så jävla bra!

Idag fortsätter det med all style crewbattle och breaking. Ska försöka hinna med att köpa ett par nya jeans idag också innan jag drar hem till Åsa igen, jag lyckas alltid spräcka mina i grenen när jag dansar lite för vilt! Hehe. 8)
.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0