pluggkompisar

 
Jag roar mig med att plugga musikteori som distanskurs på internet, nu under sommaren. Så idag har jag lyssnat på en lite smålaggig föreläsning och skrattat åt hur läraren tycker allt är så himla lätt när det faktiskt är svårt.(!) Hujeeedamej! Thank God att jag har en Rasmus hemma som får agera extralärare, och en uppmuntrande Morris som ligger bredvid och chillar på livet.
 
Men men, det är ju alltid bra att kunna lite om musik när det är vad jag dansar till. Jag får hoppas att jag fattar mer sen, jag valde ju trots allt bort en sommarkurs om TV-serier för detta....
 
MEN nu skiner solen och jag är taggad på att dra in till stan och möta upp Sanna! ♥ Long time no see!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0