peace, love, understanding - music connects people

Jag har aldrig varit på någon festival, men det står på min to-do-before-I-die-list och jag borde fan ta och pricka av snart! Helst innan man blir gammal och grå och hellre går på bingo än festival. Anyways, bloggvärlden och ansiktsboken svämmar över av Peace & Love-redovisningar efter veckan i Borlänge och det är fullt av inspirerande, inte fullt så inspirerande och härliga bilder överallt!
 
Som bilden på den här fett stiliga bruden. Cjs är fotografen, tjejen har jag ingen aning om vem hon är. Tummen upp för inspiration till tusen!
 
Eller den här härliga bilden från Angelica Blicks blogg. Vem vill inte vara där och leka cirkuskonster liksom?
 
Det går ju lite neggorykten om frökens konsert, men jag hade nog faktiskt ändå velat se spektaklet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0