brand new day!

God morgon. :) Mår ni bra? Jag känner mig lite halvseg, jag och Johanna drog en spontanutgång igår kväll och idag är jag uppe hyfsat tidigt för att sitta i lite skypemöten. Men det verkar bli en härlig dag så jag klagar inte! :D
 
Hade en sjukt bra dag igår också, perfekt sommarväder! Jag och Yoyo låg ute och solade ett tag, jag sprang en runda och var nere en sväng på stan för att fixa lite ärenden. Bestämde oss sedan för att ta tillvara på sommarnatten och gå ut för en drink och hamnade på Locatelli. Jättemysigt ställe! Slutade med att vi hamnade i ett stort sällskap med astrevliga killar som drog fram helrör och grejer. Var ändå hemma hyfsat tidigt så det är lugnt. Bra häng. :)
 
Strawberry Mojitos och sedan vodka med bubbelvatten. Oväntat fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0