varför jag älskar att vara jag just nu!



Ingen inbördes ordning what so ever:
  • Jag går på världens bästa folkis med roliga, konstiga, kreativa människor runt omkring mig hela dagarna!
  • Jag fick en stor julmust av Dawda som bara väntar på att bli uppdrucken när suget faller på!
  • Jag har världens bästa familj som hjälper mig i ALLT! Och jag är moster till en liten Einar, kan ni fatta?!
  • Jag åker till fetingstaden LA om endast tio ynka dagar - det är så himla snart så jag dör!
  • Jag ska dansa house imorgon tills fötterna värker och själen skrattar!
  • Jag känner mig frisk och stark, redo att ta mig an vad som helst!
  • Jag ska snart få besöka mitt Paris, som jag längtat!
  • Jag ska snart stänga av datorn och bara sova, sova, sova!

Gonatt alla vackra, sov gott alla bästa och vakna med ett leende på läpparna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0