nyårsklänningen

God fortsättning på det nya året! Jag hade en jättetrevlig kväll igår! Vi startade hemma hos Majas föräldrar och var sedan en sväng på norr. Tyvärr slutade kvällen med magkatarr för min del, men annars var det ett awesome slut på året! Det kommer lite bilder från igår senare, men nu tänkte jag visa hur himla bäst min klänning var!

Köpte den på rean för en hundralapp, i storlek L på Gina Tricot. Eftersom den var lite större gick det jättebra att ändra om lite med axelbanden så jag fick till fyra olika varianter utan att den blev för kort och jobbig. Voila!





Längst till vänster är originalmodellen, men jag gillade nog den längst till höger bäst! Det bev snygga detaljer både fram och bak, plus att jag gillar när kläder inte skär av tatueringarna. Men jag tror jag ändrade om så jag testade alla under kvällen. 8) Vilken tyckte ni var finast?

Under hade jag en bustier (129 riksdaler, also från GT), för klänningen blev jätteurringad. Och så gillade jag den extra detaljen som blev i ryggen med banden och dragkedjan. Skorna köpte jag för ett julklappspresentkort på H&M för 249 spännisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0