hej vad gör du.

Sådär har jag randomly sagt till två personer idag som jag inte träffat på år och dar! Först på stan när jag träffade en gammal raggaelev, Michelle. Vad jag ville ha sagt var egentligen "Hej! Hur mår du och vad gör du nuförtiden? Dansar du fortfarande?". Men nä. Hej vad gör du. Hahah. Men det blev rätt till slut ändå! :D Hittade en finfin silverguldig tröja för en hundralapp och sedan en försenad julklapp på stan, och hann med att sitta och tjöta med Kajsa på Condeco. Jättetrevligt!

Sedan hann jag inte mer än hem och byta om, innan det var dags att dra ner och möta upp fina tjejerna på 4 krogar. Vi åt jättegott och satt och snackade och skrattade. Fortsatte kvällen till Deluxe för en massa dansande till den dåliga DJns playlist. Och det var där, när jag mötte Kajsas kompis Patrick som jag kläckte ur mig samma dumma fras igen. Men jag räddade det lite snabbt med att säga "Nej jag menar ju Hej, vad kul att se dig!" och gick därifrån. Saved it, oh yes.

Awesome dag och kväll iallafall! :D


Solen sken faktiskt lite vackert mellan trädtopparna när jag drog mig ner mot stan för att möta upp Kajsa. Och jag fick komplisar för det lååånga örhänget jag fick av Erika, som hon knåpat ihop själv. :) Tummen upp!


Fina flickorna på andra sidan! Malin, Cissi och Simone. :)


And the lipstick ladies! Fem av sex (inte Simone då) rockade läppstift ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0