sov gott!

Okej, nu är det verkligen dags att sova, men först det sötaste lilla ansiktet någonsin!
 
Aaaawh!
 
Jag är ledig imorgon men tänkte gå upp i hyfsad tid ändå, jag har lite ärenden att fixa. Fick två besked idag som jag oroar mig lite för. Jag tog blodprov för att se vad som fuckade upp min fot förra veckan, och nu ska jag tillbaka på kontroll om en månad för ytterligare prover. Har jag fått gikt?! Sjukdomen bara 40+are får?! Något måste ju vara fel i min kropp just nu. Och så var det något med mitt cellprov jag måste tillbaka och kolla. Inte den blekaste aning om vad det kan betyda. Åh. :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh :( Håller tummarna för att allt är ok!

2012-12-04 @ 08:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0