reiki

Jag har blivit superförkyld. Det var inte länge sedan jag gick omkring med hosta, och nu var det dags igen. Min kropp säger ifrån på riktigt, allt ont i kroppen jag har samlat på mig nu har varit rop på hjälp, men jag har varit så dålig på att lyssna. Hjärtats röst viskar, och egot ropar högt.
 
Jag fick reiki av Karin tidigare ikväll. Så skönt, och välbehövt. Jag fick tillbaka ett dokument fyllt med precis vad jag har tänkt på och kännt de närmaste månaderna, men inte riktigt kunnat sätta fingret på. Jag måste ta tag i förändringar i mitt liv, för just nu mår jag inte speciellt bra. Jag är i total psykisk obalans och mitt leende räcker inte ända in i hjärtat.
 
Jag måste fundera på vad jag ska göra härnäst, och börja göra nu. Jag hinner inte riktigt dra ut på det längre, då kommer jag gå sönder.
 

Kommentarer
Postat av: pancake

<3

2012-12-18 @ 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0