old but gold

Evelina bjöd in till middag hos sig på campus ikväll, bästa på länge! Jag var ganska nere och helt slut igår, mådde inte så bra alls under dagen. Så jag fick ställa in hemvändarfestandet och stanna hemma och kika på film istället. Vilket var helt rätt, jätteskönt och precis vad jag behövde.
 
Men idag var jag mycket piggare och fick dessutom träffa gamla klassisar som jag inte sett på hur länge som helst! Det var ansikten från lågstadiet, högstadiet, gymnasiet och till och med Åsa! Vi blev bjudna på supergod mat, och jag har nog aldrig kännt mig så lycklig och bortskämd som får gå bort och få lyxig trerätters. Det har varit alldeles för mycket vardag på sistone, helt klart. Jag tog bilen och åkte hem ganska tidigt, ska åka tillbaka till Stockholm imorgon och känner att jag behöver sömnen.
 
Men jag hoppas tjejerna går all in ikväll och har grymt roligt!
 
Jag fick bara så himla suddiga bilder från kvällen så det får bli en riktigt gammal pic, Sanna och jag - runt 6-7 år ish? Minns inte riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0