Lucia!

Har ni haft ett fint luciafirande? Jag fick en liten minidos på jobbet imorse, ett litet luciatåg gled omkring i Centralen och sjöng för alla människor på väg. Jag blev faktiskt lite glad i hjärtat. :) Det är lite synd att man inte får till den där mysigheten man alltid fick i skolan längre, med konserter och lussekatter.
 
Aaaanyways. Jag är ledig imorgon - plus att jag får lite lön = julklappsletning! Måste iallafall ner till stan och klämma och känna lite, fundera och klura. Sedan kanske jag får ta slutspurten på måndag och fixa resten då. Men det är dags att sätta igång iallafall, that´s for sure. Jag hade egentligen planer på att dra en supersnabbis till Åsa och komma hem tidigt innan jobbet på lördag morgon, men jag kommer nog fan inte orka flänga och stressa sådär. Det får bli en chill julpplanerardag istället helt enkelt.
 
Vad har ni för planer inför helgen?
 
Här sitter jag just nu med tända ljus och sippar på lite varm choklad, myslyssnar på Alicia Keys och scrollar igenom blogg efter blogg. Hemmachill utan att någon annan är hemma passar mig perfekt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0