I want to be a globetrotter

Det blev verkligen en nice liten minijul vi fick till. Vi improviserade fram ett julbord med gröt, tapenade, sill, mozarella och tomat med mera och så ett glas vin till - matkoma på det! Fick sedan jättefina presenter, alla blev faktiskt nöjda! Jag fick en jättefin jordglob av Johanna, och ett par söta aprikosa seashellörhängen och en body lotion av Elaine. Happy happy happy!
 
Elaine drog sedan iväg på dejt, jag och Johanna gick en runda med hundarna och slöade sedan i soffan ett tag. Jag fick tummen ur och beställde en ny almanacka från tryckdig.se också, vill att den ska komma nuuu! Just nu kluddar jag ner allt som händer i januari och nästa år på små lappar och i ett virrvarr längst bak, inte helt enkelt att ha koll på röran. Plus att den där känslan av ett helt nytt år framför sig är obeskrivligt bra! Kanske extra bra för en riktig kalendernörd som jag. :)
 
Men nu är det sovdags, imorgon väntar jobbet på mig!
 
Min nya godbit! Kanske får den vara med om ett litet makeoverprojekt i framtiden, vi får se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0