Hej från Åsaskogen!

 
Det har varit ett par dagar av total avslappning för att ladda upp inför heltidsjobb. Precis som jag ville ha det. :) Jag drack vin med Arvid och Josefin i fredags, och fortsatte sedan med ett gött fylle-deep talk med Victor. Vi pratade om livet och kärleken, som vi alltid gör när vi ses. Lördagen gick åt till att göra ingenting, och en runda till kaffestugan för världens godaste våfflor och julmust. Filmkväll och ännu en dag av ingenting. Ikväll åker jag tillbaka till Stockholm igen.
 
Jag drömde inatt att jag hittat en konstlinje som skulle starta här på Åsa, och jag var helt inne på att gå den. Rita och måla om dagarna och dansa hela kvällarna. Jag vill verkligen börja måla igen. Det där går i vågor, verkligen. Men jag hade tänkt mig att hitta någon rolig konstkurs där man får testa på massa olika tekniker att måla med i Stockholm, men jag undrar hur jag ska få ihop det med mina konstiga jobbtider. Får leta lite. Eller köra någon onlinekurs för mig själv eller nåt. Jag är verkligen rostig, men huvudsaken är att jag tycker det är lite som terapi.
 
Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0