dan före dopparedan är snart slut

 
Och det är snart julafton!
 
Jag stannade kvar en natt till, jag vill verkligen passa på att vara här hos Einar. Det har blåst och snöat nåt så jävulskt utomhus idag, det fick vi erfara när vi tänkte ta en mysig vinterpromenad runt byn.. Gosh. Iskalla vindar! Vi struntade i det och åkte in till Lammhult för att handla lite ingredienser till julgodis istället. Lisa och jag har ju haft som tradition att sköta det stora julbaket, med flera sorters julgodis och timmar av slit i köket. Det har väl inte riktigt blivit så i år. Jag har inga krav på tradition någonstans i år. Jag vill bara vara nära familj och vänner och ladda mina urladdade batterier.
 
Det blev en perfekt uppesittarkväll. Vildsvinshamburgare med brieost och ett glas vin till, och så Yatzy och MIG tills ögonen börjar trilla ihop av trötthet efter allt skrattande. Jag är så himla trött nu. Tur att gästsängen är så fantastiskt skön. Puss på er och sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0