Attitude

Gomorron gomorron! Sjukt fin vinterdag här i Stockholm idag! Jag ska snart dra ner till stan och jobba, sitter och myser med min kopp varm choklad just nu. Det bli mycket jobbade denna veckan, och jag hoppas verkligen på att jag kan hitta billiga biljetter hem till Växjö i helgen, min systerson har ettårskalas!
 
Hur ser era planer ut för veckan?
 

Kom på att jag hade lite inspiration samlat från Attitude Sthlm från förra helgen, mycket mycket fina saker!
 
Skitsnygga handmade boots med delar av återanvända mattor. Vill så gärna ha!
 
Hann bara se en modevisning, för Haléns. Trist att missa Ida Sjöstedt.
 
Foki var där och promotade sitt egna klädmärke. Straight from Thailand.
 
Så jäävla snyggt från Henry Kole! Graaowwr!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0