baby, I was born this way



Bästa finaste och knäppaste Elmaze tog sig an mitt hår idag och flätade dit lite flätor på sidan. Jag är jättenöjd! Älskar att ha en grym personlig frisör här ute på vischan, nästa gång blir det nog lite roligare flätor åt andra håll. Mer om det när det kommer. :) Har även målat naglarna i silver, mina händer skämdes över sina toppar så det blev pinsamt att göra alla points på lockingen, you get the picture. Men nu pekar jag mer än gärna!

Annars då? Jo hörrni, imorgon drar hela klassen till Stockholm för en snabbvisit. Det är final i Pump Up The Battle, och Martin ska tävla. Kul!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hälsa honom lycka till :)

2011-10-13 @ 07:40:35
URL: http://samanda.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0