the show must go on

Äntligen hemma. Charles är glad att vi är hemma igen, tyvärr måste han vara ganska mycket själv nu när vi är iväg och repar så mycket. Men det känns iallafall bra med alla rep. Jag är så himla glad att jag får jobba med så grymma tjejer och killar i On Stage. De gör precis vad de ska och mer, ställer alltid upp och sprider bra stämning. Love you all! Det blir en bra show imorgon, det är jag säker på. Och efter det är det bara att gå vidare och satsa på Vårstaduppträdet och Tusen och en Natt i Konserthuset.

Även om det är lite stressigt och mycket att göra just nu så är det lite skönt ändå. Jag slipper gå och tänka på Åsa för mycket. Jag vill verkligen komma in där, mer nu än tidigare. Sugigt att man måste vänta så länge på beskedet bara! Förhoppningsvis är det bara två veckor tills dess, men som de tidigare eleverna sa; det kan ta upp till två månader innan vi får antagningsbeskedet. Bläeh. Jag håller tummarna, hoppas ni gör det också. :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor D

Jag håller tummarna!! :D Hoppas hoppas hoppas!

2011-05-23 @ 08:50:48
Postat av: Anonym

Det gör vi!!

2011-05-23 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0