min helg i bilder


Storrepen är igång! Denna veckan  från lördag till torsdag ses alla grupper som samsas i varje saga för att kirra alla övergångar och se till att allt sitter. Här har vi mina fina lemurer som härjar runt på apön i Sinbad Sjöfararen! 8)




Jag mötte upp mi lovely gal Karro för att se Pirates på bio och sitta på Lagerlunden och chillaxa lite. Martin var på svensexa för Mattias, jag hade råkat glömma mobilen på ljudlös efter bion. Eeeh så det blev lite fullt pådrag där. Karro var orolig över om jag kommit hem ordentligt, Martin blev ringd och sedan ringde ALLA för att få tag på mig. Mattias kompis som är polis och var i tjänst var precis på väg hem till oss för att se om jag var hemma, men precis då hann jag se att mobilen ringde. Oups. Och så hade jag ändå bara gått hemma och skrotat i typ tre timmar utan fara.


Idag repar vi till Dragshowen. Har sprungit mellan rep på Katedral sedan tio i förmiddags, sedan ner till Kulturama för rep mellan två och sex, sedan tillbaka till Katedral för dragshowen. Voine, huvudet är slut snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0