det blir en galen tid framöver!

Solen lyser äntligen igen! På lördag ska det tydligen bli riktigt varmt igen också, skönt det. Jag sitter precis och äter frukost, har ringt runt lite och jobbat tidigare. Jag har massor att göra framöver. Jag gör listor efter listor för att strukturera upp allting men jag måste nog ändå överväga att släppa lite på kontrollen om jag ska hinna med allt. Denna veckan har jag mest suttit med att få ihop en modevisning som är i stan på lördag. Kom och kika! Kl 13 och 15 vid Willans park.

Fram till maj har On Stage flera uppträden som måste planeras och koreograferas till. Uppvisningen närmar sig fort nu, mycket småsaker runt omkring att fixa där. Jag måste jobba på ett bra solo till en audition som har börjat närma sig läskigt fort den också (mer om det vid ett annat tillfälle).

Martins familj kör lite stafett här också, Sal har bott här en vecka och jobbat. Medan han åker tillbaka till Göteborg idag så kommer istället Martins mamma och syskon ner över helgen. Så det blir fullt upp på hemmaplan också! Bäst att sätta igång. Ska välja lite schysst musik till modevisningen och fixa en skiva nu. Ha en fin dag i solen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0