första doppet för i år!

Sleepies? Jag ska lägga mig så fort jag bara skrivit några rader här! Har lite svårt att slita mig för att sitta vid datorn under dagen, så det får bli shär precis innan läggdags. :) Har haft en skön dag, badade för första gången i år faktiskt! Det är sjukligt bra väder här borta så efter att vi hade haft våra två förmiddagsklasser (locking och breaking) så drog vi och badade efter lunch. Körde de andra klasserna (house och hiphop) efter middagen istället. Jävligt nice klasser hela dagen! Och nu kom vi precis från en filmvisning, nån crappy skräckis fick det bli. Men det är mys här borta. Saknar in pälsboll där hemma så det gör ont bara. Sweeeetie!

Vill ni se massa feta bilder och klipp och sånt så finns det en blogg som uppdaterar dagligen härifrån campet. Looki looki! Klicka in här!


Wiee, jag fick faktiskt lite färg idag, men bara lite. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0