sweet dreams dear cyberfriends

Jag blev superseg när jag märkte att det inte var strålande sol idag. Så istället för att följa planen och dega på stranden hela dagen så degade jag i soffan istället. Så jag har inte varit världens roligaste direkt. Men jag masade mig iallfall iväg till Idrottskliniken och körde afropower med Rosanna, Hanna, Kajsa och Amanda. Jag visste ju att jag skulle piggna till! :D Drog ner till Kulturama och mötte upp lite fler innan vi käkade på Oxgrillen.

Alla + Marcus hängde med hem till oss senare. Jag och Hanna satt och försökte lösa bostad/kattproblemet till hösten. Om allt går hur bra som helst skulle det innebära att Hanna hittade en eller två roomies att dela vår lägenhet med, och att min Charlie kunde få bo kvar i lägenheten och vara Hannavakt i ett år. Jag ber till all allsmäktig kraft att det ska lösa sig till det bästa! *Hoppas hoppas hoppas*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0