Öland baby!

Jag, Micha, Hanna och Kajsa pallrade oss till Kalmar och Öland för en dagsutflykt igår. Härligt väder, gott käk, bra shopping, asmys med bad och sol! :D Mitt internet ville krångla ihjäl sig så det blev inget inlägg igår. Men här kommer det! Måste ta och göra om en sån här miniroadtrip, så skönt att bara komma ifrån Växjö en stund, chillaxa lite. Blev himla många fina bilder, så enjoy!


Hanna och jag när vi lunchade på 4 kök! Jag åt en jättegod toast alfredo, mums!


Fina Kajsa på samma restaurang.


Alla fina tjejerna på stranden. Vi hängde i Haga Park där verkligen alla vindsurfade.


Bada i haaaavet! Sjukt mycket varmare än på Evedal, fast det var så långgrunt så vi orkade inte gå ut så långt. Vi fick plaska omkring som små barn istället. :)


Fina oss!


Och så var jag lockig igen efter badet!


Klassiska hoppbilder!


Enda skillnaden var att Micha var bra på att fota hopp, och jag inte. Jag fångade mest landningar och precis innan hoppet. Jäjä, de blev söta bilder också!


I´m the queen of the wooooorld!


Vackra Micha i solen.


Det är fullt av såna här fina modellbilder på minneskorten, fullt!


Micha, Kajsa och Hanna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0