2 cool 4 school

Hey hey hello! Jag har världens njutardag. Sitter med en cappuchino just nu, har kramats i soffan med Martin och tittat på TV. Mysigt! Känns knappt som om jag ska jobba idag, bara en timmes ragga idag! Blir nog till att köpa en ny kamera innan dess, äntligen! Min kamera är käss. Fast nu visar det sig att Emelies minneskort gick sönder igår när jag la in en film på datorn, så jag hoppas verkligen inte att min dator tuggar i sig minneskort. Eller är jag bara sämst på teknik, I´m trying though... :( Oavsett vad så behöver jag en ny kamera ändå. En fin vill jag ha.

Dessutom har jag fått veta att det blir prova på Växjö Frias dansprofil nästa onsdag mellan 8.30 och 11! Passa på att snacka med din lärare så du kan ta ledigt om du går i nian, kom och testa! :)


On Stage under vårt bootcamp i början av januari!

Kommentarer
Postat av: Allewawa

Svar : Haha, hade tagit lite fel på datum. Det är nästa månad :D Be Martin visa dig mejlet om workshopen på kärnhuset!

2011-02-04 @ 17:13:51
URL: http://allewawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0