each one teach one

Woah jag har så roligt här borta! Nu i början har vi haft mycket för oss hela tiden, så jag har inte hunnit med att sätta mig vid datorn något. Men nu blir det helg, lite ledig från alla aktiviteter! Igår var första riktiga dagen med upprop och allt. Freeze har redan satt ribban. Varje gång vi hade honom fick vi köra någon form av fys. (Efter frukost - idioten i alla möjliga former, efter lunch - styrka för magen.) Och igårkväll samlades vi vid nio för att sedan springa bort till skogen, vara lite halvrädda och göra en fin hemlis som jag inte kan berätta, springa tillbaka för att köra fys på fotbollsplanen. De som sprang långsammare än Freeze fick springa lite straffrundor, men jag och Johanna sprang på bra och kom in först av tjejerna och som treor totalt. Fett bra! Och nu är jag sjukt taggad, på måndag och tisdag kör vi hård fys igen, och jag säger bara - BRING IT ON! Och så börjar dansklasserna på måndag också! We-hoo!

Och utöver en massa träning har vi också haft olika lekar, vi har tävlat i grupper med hela skolan och haft mysigt mitt i natten i ett spookey torp med spökhistorier och snacks. Jag gillar verkligen klassen och tror jag kommer ha ett jävligt roligt år!


Jag och my homeboy Johanna under uppropet igår.

Sen går jag runt och tänker en hel del på hur min lille kissekatt hemma har det, saknar honom verkligen! Men jag vet att Hanna tar väl hand om honom. :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter ju grymt ju! riktigt intensivt, men det är väl så det ska va ;)

2011-08-19 @ 22:50:56
Postat av: Yooursofine

Bwähähäää! Jag är så avis!

Det känns fett konstigt att ni är där borta och har massa skoj, utan mig D'x

2011-08-20 @ 15:15:41
URL: http://yooursofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0