lycka är att besöka sina föräldrar och gå och småmumsa i kylskåpet

Åh vi kom precis hem från peppen. Mamma var inte hemma, men pappa trixade ihop en festmåltid, åt tills jag trodde jag skulle spricka. Hur kommer det sig att föräldrar alltid har ett smockat kylskåp - fyllt av delikatesser? De är två personer och i kylskåpet trängs salami, röror, ostar och annat gott. I vårt hushåll, också på två personer, envisas det med att eka tomt i kylskåpet. Oavsett om vi precis handlat eller inte. Well, det blir ännu trevligare att hälsa på!

Har haft en ledig dag idag, men mina mått mätt. Har bara en lektion på fredagar, tar inte så lång tid att planera och jag har massvis med tid över för tupplurar, mys i soffan, lyxfrulle med scones och promenader. Resten av veckan har varit hektisk, så en slappedag satt som bananen i skalet, so to speak. :D


One cookie, two cookie, eightyfour cookie. Can´t stop eating! Nomnomnom! (Jag vill ha en sån mössa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0