mina beeen!

Jajks! Jag sitter nu vid datorn lite, har smaskat i mig lite chips. Det känns extra dåligt eftersom jag uppmanade mina elever efter klass att äta bananer och andra nyttiga saker. Ups. Anyway, mina beeen! De värker helt galet, efter fyra klasser på raken blir man lite mör. :) Men förutom det så har det gått bra idag! Rolig dag. Det sugigaste och värsta ever är att Charles satte sig på min fina Adidasväska och kissade när vi kom hem. På min väska. Kiss.

Så jag tror det är lönlöst men jag frågar ändå. Någon som vet hur man får bort ammoniaklukten? När vi hade kissen Zeus så kissade han också på min väska. Den och min fina turkosa plånbok fick slängas. Jag vill verkligen inte slänga 400 spänn i sjön bara för att vi har en katt som är missnöjd med något. God knows what. :(

Jag önskar jag kunde prata med djur. Så mycket enklare det hade varit. Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen.


Du har så rätt Bob, smärtan kommer dagen efter. Träningsvärk!

Kommentarer
Postat av: Elina Hansson

Hur gammal är din lille kisse Elin? :) Min lille kisse, som är 14 veckor, tyckte det var för långt till lådan när vi hade den i toan, så vi fick ha den i vardagsrummet i någon vecka, nu hinner han springa till toan ;) annars säger folk att endel katter är extra känsliga och vill att man tömmer lådan typ hela tiden, för att dom tycker att det är äckligt annars :P

2010-09-08 @ 15:31:24
URL: http://nossnahanile.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

Han är fem månader, och han hinner gott och väl in till toan..och så tömmer vi ofta! Men han kissade först i min säng, och det berodde på att han inte var van vid flytten och han ville att jag skulle bry mig om honom (vi känner en som pratar med djur :) och denna gången har vi köpt ett nytt barbord. Jag tror det kan vara ännu en protest mot att "möblerna står fel", som det var sist. :)

2010-09-09 @ 08:08:11
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0