this week is cookie-week



Jag har fått håret färgat! Och dessutom råkade jag knalla in och spontanköpa löshår för dyra pengar igår! Ha, hur ska det gå? Jag hade tänkt att jag skulle ha en massa hår till lärardansen, jag ska vara en enhörning - jag behöver en man. (Hästhår, inte en man - det har jag redan!). Jag har ju aldrig haft löshår, inte fan vet jag hur det funkar, och dessutom måste jag fästa clipsen på håret. Haha mina spontanköp är väldigt spontana, jag tänkte inte så långt med hur jag skulle få till det praktiskt. :D Men. Det får gå!

Förövrigt så väntar jag och Martin spänt på om vi kommer få en lägenhet eller inte. Håll tummaran att alla andra tackar nej till erbjudandet!

Kommentarer
Postat av: Rikardlinda

Really great site man!!

2011-08-26 @ 07:45:53
URL: http://rikardlinda.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0