- hej vilka smaker har ni i mcflurry? - banan?? nej det har vi inte! - va?

I´m back home! Jag har haft ett härligt midsommarfirande! Vi drog till Öland igår runt lunch, och på vägen dit hade vi lyckats med att nästan tappa avgassystemet på något sätt. Det löste vi med snöre, haha! Kom fram och drog en runda på stan, mumsade på glass och spelade minigolf! Ganska tråkigt, men så himla mycket roligare om man hette något snajsigt namn på lappen! Vi hängde vid Martins släkts lägenheter, så vi hade mysig picknick i närheten på gräsmatta!

Vi grillade, åt jordgubbar, drack cider och vin, lekte med vår heliumballong som föreställde Svampbob och skrattade mycket! Tyvärr blev jag och Martin lite kind of ovänner också men det löste sig till slut. Kvällen slutade med att vi dansade rumpan av oss på Strand! Idag har jag ganska ont i nacken också, vi sov i väldigt märliga positioner i bilen inatt!

Efter att ha hängt lite på stranden och käkat drog vi hem igen. Ikväll är det jag, Maja och Rosanna som är festsugna, så vi får se vart vi hamnar! :D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0