rivstart, indeed!

Shit shit! Nu har min anställning börjat på allvar! Idag träffade jag Björn, en skitcool verksamhetschef från Västervik som tatuerar på fritiden och säger precis vad han tycker. Väldigt frisk fläkt här inom Medborgarskolan måste jag säga! Meningen är att han ska hjälpa mig med introduceringen till PAGH, så idag har han berättat hur allt går till och vi hann också med ett möte med rektorn på Växjö Fria. Som till och med kom till och med ihåg mig, och vilket program jag gick! Väldig överraskning. Men så var jag ju också en eminent elev! :D

Men det här kommer nog bli jättekul tror jag! Fast mycket mer omfattande än jag hade trott. Och förhoppningsvis blir det en jobbmobil och kontor och hela köret. Vi får väl se. Grymt iallafall att bli hjälpt av en sådan person, som verkligen får saker att hända. Han började fixa visitkort åt mig innan jag ens anställts! Awesome! Vi skakade dessutom hand på att han ska göra min nästa tauering, haha, jävligt ball snubbe.


Kommentarer
Postat av: jennie

sv: allt är fint med mej :)

tack så mkt :D värmer alltid!

vad gör du idag?

kram

2010-02-03 @ 14:45:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Puma

SV: ähh det tar bara 20 min max :-) Tack för dina fina kommentarer. Kram

2010-02-03 @ 15:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0