det är snö, det är som moln överallt

Oooh jag gillar jul! Just nu sitter vi hemma, proppmätta och har pillat lite på våra julklappar. Jag fick bland annat presentkort på en superbehandling hos Karin, två sängbord, presentkort och lite andra småsaker. Egentligen hade jag velat sova över hos mamma och pappa och få mysa lite till, men i år har vi lille Charles att tänka på! Han blev glad när vi kom hem, kelar och leker! Hoppas er dag också har varit bra!

Imorgon åker vi till Teleborg och firar med Martins familj! Sista julen här eftersom de flyttar till Göteborg vid årsskiftet!


En bit av granen och en massa julklapps under. Mhmm!


Min och Martins julklapp från Lisa och Axel! Vi behöver ett garderobsystem, passande rim. Hahah!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

haha fan va schysst rim!! men vadå yaretta? fattar inte?

2010-12-25 @ 00:06:03
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Lisa

Numera publicerad poet?! ;)

2010-12-26 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0