oh, grow up will you!

Jag går alltid på det. "Du vill inte ha sommarkortet som ger dig halva priset på tre biobesök under tre månader under måndag till torsdag, hmmmmm?" Ja tack gärna. Jag älskar att gå på bio, men måndag till torsdag? Vem kan då egentligen? Okej okej, jag har kunnat hela sommaren. Det är egentligen inte förrän nästa vecka jag inte längre kan. Och ikväll utnyttjade vi vår sista gång på Grown Ups, och det var värt det. Se den! Så tja, egentligen har jag ingenting att gnälla på. Korten är använda sina tre gånger och ja, vi fick halva priset ju. :) Men jag går säkert på det igen nästa gång. När jag faktiskt inte kan gå i veckorna. Jag älskar kort helt enkelt! Bonuskort, clubkort, rabattkort. I wan´t them aaaall!


Kommentarer
Postat av: karro cool B-)

jag älskar också kort! innan min plånbok blev stulen hade jag säkert en fyrahundraåttiotre stycken. ett för varje affär i hela växjö typ plus några till :D

2010-08-25 @ 11:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0