hösten är i krokarna

Men än så länge ser det kallare ut än vad det egentligen är. Jag skulle inte tacka nej till riktig skön sensommar fram till septembernånting. Men hey, hösten är ganska mysig så om den har bestämt sig för att komma - go for it. Jag är inte den som är den. Hur ska ni tackla hösten? Är det big time nystart som gäller? Eller köra på som vanligt fast ändå lite bättre - det är ju ännu en ny höst?

Jag är helt på att rivstarta allting, bara köra igång! Jag har fått min nystart redan, jag har börjat om i en ny bostad och känner mig verkligen taggad efter mig galet långa semester. Jag har inte haft speciellt mycket för mig i sommar, vilket känns perfekt. Jag har inte orkat planera in en massa och åka överallt. Så nu - ge mig lite att bita i! Det är schemalagt 17 klasser på mig i höst, och jag har precis fått till ett möte som gör att jag antagligen kommer få fullt upp med projektarbeten as well. Bring it on!

Sedan slipper jag ju jobba helger detta året, så jag har också planer på att sakta men säkert inreda mitt hem som jag vill ha det, hinna med att faktiskt umgås med alla härliga människor, mysa en hel del i soffan under en filt utan dåligt samvete och ta ett bad när kroppen skriker efter det. Yummie.


Hittade bilden hos den här tjejen. Oh jag vill ha sådär fina brädor på väggen. Tips på var man kan hitta det? (By the way - torskar jag inredningsbloggar nuförtiden? Ja det gör jag. Give  me a fancy home, will you darling?)

Kommentarer
Postat av: Lisa

På tal om brädor! Jag har väl pratat om en fiffig upphängningsanordning? Kom iaf på det när jag såg dessa brädorna.



http://chezlarsson.com/myblog/2010/07/hanging-the-longboards.html

2010-08-19 @ 19:53:29
Postat av: elin har ordet

Fiffigt indeed! Det där tåls att tänkas på, definitivt. Det är inte så fint att ha brädorna liggandes i hallen som vi har nu ju...

2010-08-19 @ 21:42:07
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0