livet blir bättre när man vet vart man ska

Mätt och glad. Har haft en kanondag idag! Fick träffa söta Sanna en sväng vid lunch, synd bara att det blir så sällan. Perfekt väder idag också! Bara att suga i sig energi och lagra. :) Jobbade sedan på Kulturama. Hade dock gjort en lite för svår kombination till eleverna, det är det värsta jag vet när de blir så där tysta och man märker på dem att de inte hänger med riktigt. Men efter ett tag lossnade det lite för dem. De kan mycket mer än de tror, bara de vågar lite mer. Åkte hem och lämnade bilen efteråt på peppen, och passade på att få i oss lite god mat också. Mmmmmm, mamma och pappalagad mat! ♥

Jag är så himla nöjd just nu. Jag har en pojkvän som gör mig lycklig, ett eget hem som känns välkomande, ett jobb jag älskar - som jag dessutom kan försörja mig på och framtiden ser ljus ut. Love it.




Mitt förflutna är visserligen inte lika tungt som Ken Rings, men visst blir livet bättre när man vet vart man ska, oavsett bakgrund?

Ny vecka -  nya tag. Nu kör vi!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0